Toyota uphill driving problem

Rangerwint

Merhabalar, A132L kodlu otomatik şanzımanlı ve 2e kodlu karbüratörlü motora sahip Toyota Tercel marka aracım var. Araç LPG'lidir. Yokuş yukarı çıkarken oldukça zayıf. Dik yokuşları ancak 10 km/saat hızla çıkabiliyor, bazen 60 km/saat hıza çıkıyor ama yokuşlarda 20 km/saat hıza kadar yavaşlıyor. Motor tamircisi motorda herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Egzozun tıkalı olduğunu düşündüm ve egzoz sistemini değiştirdim ancak sorun devam ediyor. Daha sonra LPG'de sorun olur diye düşündüm ve aracı benzinle çalıştırmayı denedim ama sorun hala aynı.

26 minutes ago, Rangerwint said:

Merhabalar, A132L kodlu otomatik şanzımanlı ve 2e kodlu karbüratörlü motora sahip Toyota Tercel marka aracım var. Araç LPG'lidir. Yokuş yukarı çıkarken oldukça zayıf. Dik yokuşları ancak 10 km/saat hızla çıkabiliyor, bazen 60 km/saat hıza çıkıyor ama yokuşlarda 20 km/saat hıza kadar yavaşlıyor. Motor tamircisi motorda herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Egzozun tıkalı olduğunu düşündüm ve egzoz sistemini değiştirdim ancak sorun devam ediyor. Daha sonra LPG'de sorun olur diye düşündüm ve aracı benzinle çalıştırmayı denedim ama sorun hala aynı.

Translated from Turkish

Hello, I have a Toyota Tercel brand vehicle with A132L code automatic transmission and 2e code carburetor engine. The vehicle is LPG powered. It's pretty weak going uphill. It can only climb steep slopes at a speed of 10 km/h, sometimes it accelerates to 60 km/h, but slows down to 20 km/h on slopes. The engine mechanic said there was no problem with the engine. I thought the exhaust was clogged and replaced the exhaust system but the problem persists. Then I thought there might be a problem with LPG and tried to start the vehicle with gasoline, but the problem is still the same.

There is no problem with the spark plugs, the engine runs very well at idle.  I already changed the spark plugs 15,000km ago.  If there was a problem with the fuel filter, I would not have the same problem with LPG.  The oil and filter were also changed 9,000 km ago.